Recepční - pro OZP

Recepční se stará o zabezpečení jednotlivých pracovišť, ohlašuje a uvádí návštěvy a vede o nich evidenci, dozoruje materiál nebo hotové výrobky na skladech a ve výrobě, kontroluje zaparkované vozidla, zajišťuje výdej a příjem balíků dodavatelské služby.

Brno
8 – 20 hod. týdně
20 – 30 hod. týdně
juha recepční, vrátný, strážný

Co bude náplní vaší práce?

  • kontrola a evidence osob a návštěv
  • dozor nad částí pracoviště nebo skladu
  • kontrola vozového parku
  • výdej a příjem zásilek

Co od vás očekáváme?

  • odpovědnost
  • pečlivost
  • loajalitu
juha chráněný trh
Integrace

Pomůžeme vám se vstupem na chráněný trh práce

Pomáháme zdravotně znevýhodněným osobám najít pracovní uplatnění odpovídající jejich možnostem a dovednostem.

Benefity

Nabízíme vám

  • zaměstnání v přátelském kolektivu
  • smlouvu na hlavní pracovní poměr
  • práce na zkrácený úvazek
  • až 10 dní dovolené navíc
  • možnost dalšího vzdělávání
  • vstupní školení a trvalá podpora
  • půlroční odměny dle odvedené práce

Už jen “krůček” od nové práce

Vyplňte základní kontaktní údaje a připojte svůj životopis.

A co čekat potom? Do dvou dnů vám odpovíme, pozveme vás případně na osobní pohovor s vedením společnosti a domluvíme si nástupní termín.

Pouze jeden soubor.
Limit 256 MB.
Povolené typy: pdf.
1 MB limit per form.

Další volná místa

Administrativní pracovník - pro OZP

Brno
20 hod. týdně

Administrativní pracovník vede administrativní agendu, stará se o organizační, provozní a administrativní záležitosti. Organizuje a připravuje firemní jednání a zasedání.

Pomocný manipulační dělník, kompletace - pro OZP

Brno
20 hod. týdně

Kompletace balíčků z dodaných polotovarů, součástek nebo jiných předmětů, kompletace elektrosoučástek - jističe, spínače, stykače apod. z dodaných komponent, navrtání šroubků, dotahování matek, skládání krabiček, lepení štítků, ...

Asistentka vedení společnosti - pro OZP

Brno

Úzká vazba na vedení společnosti, komunikace s vedením společnosti, řešení zadaných úkolů, vedení kanceláře, komunikace ven i dovnitř společnosti.

Vedoucí provozu - pro OZP

Brno
20 – 30 hod. týdně

Vedení několika pracovních týmů (5 - 8 osob) na jednotlivých zakázkách.

Řidič/ka pro Jiříkov a okolí - pro OZP

Jiříkov
12 - 20 hod. týdně

Jízda po Jiříkově a okolí, svoz a odvoz zaměstnanců na směny, svoz materiálů a zajišťování dalších jízd po Jiříkově.

Pracovní asistent - pro OZP

Brno
20 hod. týdně

Pracovní asistent má na starosti koordinaci v rámci pracovního týmu a podporu jednotlivých členů pracovního týmu, komunikaci s vedoucím provozu a koordinaci práce. V případě nepřítomnosti zastupuje vedoucího provozu.

 

IT Technik - pro OZP

Brno
16 – 20 hod. týdně

IT technik zabezpečuje technický chod firmy, od instalace a zabezpečení informační sítě, přes spravování servisních služeb (zabezpečení, portály firmy, správa servisních účtů, VoIP atd.), správu klientských zařízení včetně helpdesku, zajištění IT techniky, až po školení jednotlivých pracovníku pro práci s firemním prostředím.